6888-0000   |   6888-0000
MR LOCKSMITH® 極速開鎖
Blog 【網上熱話】凌晨開鎖師傅叫價3800元 事主貼文斥黑店惹網民熱議

【網上熱話】凌晨開鎖師傅叫價3800元 事主貼文斥黑店惹網民熱議

12 8 月, 2018

 

相信不少人都遇過無帶鎖匙有家歸不得,又或者屋內房門壞了而未能就寢的窘境。有女網民今日凌晨在社交平台貼文投訴一間24小時服務的開鎖公司,稱自己凌晨3時找師傅開房門鎖,對方索價3800元,形容對方獅子開大口,直斥是黑店。這帖文惹來大批網民反駁,指深夜開鎖服務不能以日間價錢比較,又稱師傅明碼實價,雖然開價高,惟做法並無不妥。

這名女網民除了貼文,又上載與師傅對話的錄音及短訊。師傅解釋稱凌晨開鎖是這個價格,指事主臨時入住酒店也要1600元至1800元,而他乘的士過來也要過千元,並稱其他師傅也未必做凌晨生意。事主其後回覆師傅稱自己找到另一個人開鎖只要收500元,對方笑說「恭喜你囉,下次繼續唔好帶鎖匙囉」。

因為事主公開了店名及斥責對方為黑店,不少網民留言稱3800元的確不便宜,部分人也說自己深夜開鎖也只是五、六百元,但更多人認為事主做法不妥,指師傅有權開價,而事主也有權不光顧,若指對方是黑店並不適合。

有網民說:「明碼實價話人黑店就真係唔太好嘅,不過貼主post出嚟個價錢又真係誇張咗?而且個師傅應該搭飛機過嚟」。

又有網民說:「我又覺得po主po得冇問題,3800開個鎖真係未聽過,如果唔想做呢單生意咪直接話冇師傅咪得囉,洗唔洗幫人哋計埋酒店房同的士錢咁屎忽鬼丫?」另有人留言:「即係咁講,夜晚收貴你就正常嘅,個個師傅收嘅價錢都唔會一樣,收得你平唔代表手工好,我夜晚去打一打個電掣都收二三千啦好正常啫, 需要換零件再另計,你等得可以日頭先嚟會平啲,有人鍾意頂爛市,咪比佢做囉,我就唔會㩒低自己身價去幫人做,就算熟人都係咁話」。

3800開鎖

引用: 明報

識搵一定係搵我哋

MR LOCKSMITH 極速開鎖

就唔會出現咁既情況啦!!

24小時 ON CALL 合理價錢 優質服務

 


MAY BE YOU LIKE ALSO

  • 服務範圍

    專業開啟各類 家居門鎖、商業門鎖、夾萬、保險櫃、電子鎖、更換及保養各類門鎖服務。

  • SERVICES

    24 Hour Locksmith – Locksmith HK – Locksmith Hong Kong
    Our locksmith will be able to visit you on site during business hours or outside of business hours. We specifically provide a 24 Hour Emergency Call Out Service.

  • 聯繫我們

    24小時熱線: 68880000

  • CONTACT US

    24hrs hotline: 68880000